Pages

Sunday, September 20, 2009

..FirstRaya..

..SELAMAT HARI RAYA..
..for the first time, aku on9 kt kampung..
..walaupon agak slow, tp still bley on9..
..semalam sgt penat coz sampai je kg kne berkemas..
..my granny tdo kt rmh mak long coz kt kg xde org..
..so rumah my granny agak berhabuk la..
..pkol 4pg jgk la br aku n umi tdo..

..tanpa sedar, kite dh raya pon..
..thn nie aku pose pnuh..huhu
..nasib aku baik..
..seingat aku last aku pose pnuh time muda mudi dlu..
..sgt seronok, xyah aku ganti pose..

..thn nie for the first time kami sefamily smbut raya xckup ahli..
..adk aku, farhan dh mula belayar..
..kesian die, beraya sorang2 kt tgh laut..
..nasib baik die just belayar dlm asia..
..pg td b4 die gerak ke vietnam, die kol aku..
..ucap slamat ari raya n mntk maaf ngan aku..
..sdei nye..

..dh la, nnt aku update lg..
..umi dh memanggil manggil aku kt dapur..
..nnt aku update ngan pix2 pulak..
..daaaa..


No comments:

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head