Pages

Tuesday, November 18, 2008

..new assignment..


..banyak x ikan aku dapat..??
..apatah nama ikan nie, aku pun xingat..
..nie lak adik beradik ikan parang..still aku xingat nama dia..

..semalam aku dapat assignment baru..'siang ikan'..my cayunk ada kasi banyak ikan kat aku..ayah dia biasa turun laut tangkap ikan..hobi masa lapang..bukan la ayah dia kerja as fisherman..hehe..nak dijadikan cerita, hujung minggu baru ni, my cayunk balik rumah.. kebetulan ayah dia baru je p turun laut..so, dapat banyak la ikan..dia amik skit bawak balik untuk aku..masa dia kasi ikan 2, fresh lagi..tapi belum disiang..so, terpaksa la aku siang..ikan yang dia kasi kat aku 2 bukan ikan yang biasa kita jumpa kat pasar..xda dalam pasaran la kiranya..silap2, bukan xda dalam pasaran cuma susah nak jumpa..

..lepas aku siap siang ikan2 tue semua, hanyir satu badan aku dibuatnya..tapi seronok dapat ikan..besar2 lagi..huhu..aku tengah pikir2 lagi nak masak apa dengan ikan2 tue semua..masak asam pedas kot..sedapnya..boleh aku kasi sikit kat my cayunk..dia pun suka asam pedas macam aku jugak..kat atas 2 aku ade masuk kan pic2 ikan yang my cayunk kasi..


1 comment:

  1. hyee..gg dah tukar url blog tauu..
    http://itsmejijie.blogspot.com. nnti link url blog gg yg bru ni eh..thank u

    ReplyDelete

Cute Onion Club - Onion Head