Pages

Wednesday, November 26, 2008

..Happy Mood..

..hoorey, hari ini aku nak balik kampung..setelah penat lelah aku habiskan semua assignment yang berlambak dan 2 paper exam..aku seronok sangat..kelmarin aku amik paper 'further analytical method for engineer'..very success la aku buat..siap jawab semua soalan lagi..kt bawah nie pic aku n kawan2 before masuk exam hall..tp pic x clear sgt la..

..semalam pula, aku amik paper 'mechanical principles'..paper nie aku sedikit blur..aku boleh xfaham lak apa soalan mintak..nak kata x boleh jawab 2 xla sampai cam2..aku ingat semua formula n cara nak jawab..tp agak confuse la..xtau la yang aku jawab 2 betul ke x..hopefully betul la..pic kat bawah nie plak, pic before masuk exam hall tuk paper nie..

..disebabkan dua2 paper pon kira2, aku sedikit senang hati..sebab nye, kalau paper yang kene membaca nie aku lemah sikit..bukan sikit, agak banyak..setakat nak hafal formula 2, aku masih boleh terima lagi..masuk bab2 history ke atau yang sewaktu dengan nya, aku surrender..memang dari sekolah lagi, aku lemah subjek2 yang memerlukan pembacaan nie..

..dah3, stop cakap pasal study..sekarang aku tengah happy coz petang nie aku dah nak naik bas balik kuantan..wawawa, seronok nya..lepas nie aku nak bersiap tuk balik..xsabar nya..balik nie, aku nak pegi shopping baju sekolah adik aku..then nak keluar shopping dengan ummi cayang..pastu nak keluar lagi dengan best friend aku lak, fiza..huhu..xsabar nya..cuti2 nie, lagi susah la aku nak update blog nie..kat rumah line xclear sgt, gne broadband ayah pon slow je..maklum la rumah aku agak jauh dari pekan..pegi kedai along baru boleh on9..xpe2, nanti aku akan selalu tolong along kat kedai..huhu..sambil menyelam minum air..sambil tolong2 along, aku boleh on9..

..sampai sini dulu, aku nak siap2 nie..nanti lambat lak..insya-ALLAH, esok aku bagitau pasal hal2 kat rumah lak..daaa........

No comments:

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head