Pages

Saturday, October 25, 2008

10SioN


..aku xtau la nape pg nie aku rase blur semcm..
padahal byk giler assignment nk kne siapkn..
final dh nk dkt tp assignment byk lg yg pending..
aku nie sememang nye giler tuk sem nie..
cm nk xnk je bt asgnmt..
tp aku siapkn jgk tau..
last minute work..
nyampah tul..tp 2 la yg aku bt..


..aku stay up mlm nie coz nk siapkn asgnmt PLC tp xsiap2 jgk..
skrg dh pkol 4 pg..
bdn aku rs cm penat tp mata nie xnk tutup2..
nie smua gara2 nescafe yg adk aku bt td..
xnk pekat lak..
gne 3 paket nescafe hi-calcium 3in1 + 1 paket nescafe regular 3in1 (yg paket warna merah tuh!)..
minum tuk 2 org je..
mmg la xleh tdo..


..sebenarnya aku ngadap laptop sbb nk bt asgnmt tp aku p lyn blog..
aku still br dlm dunia blogging nie, dats y aku still 'jakun' lg..
smua blog org aku nk masuk..huhu..
1 lg sebab np asgnmt aku xsiap2 lg..
pkol 5 nnt adk aku ajak p jog..
lyn kn aje bdk kecik 2..
syok jgk klu jog pepagi nie..
tp aku xnk p jauh2 la..
dlm kawasan hostel je..takot lor..gelap..


..sori la, aku still lemah lg dlm bab karang mengarang nie..
ape yg aku merapu pon aku xtau..
buat2 fhm je la ye..dh la..
mula2 nie, skit2 je..
makin pnjg aku taip, makin aku merapu lak..
aku nk smbg bt asgnmt lak..
hopefully b4 tengahari nnt asgnmt aku dh siap..
daaa..

1 comment:

  1. hye there...thanx visit blog gg...

    btw, gg pon mcm ni jgk..exam da dkt.. tp ade lg asgnmt yg blom siap...

    haihh..bile la ley siap...

    nice meeting u!

    ReplyDelete

Cute Onion Club - Onion Head