Pages

Sunday, January 8, 2012

..Dynamic&Vibration..

..di musim2 exam nie, seperti biase tempat fav aku adalah library..
..PTAR 4, PTAR annexe, library shah alam..
..nie la senarai library yg aku rajin pegi setiap kali masuk musim exam..
..kalau bukan nk exam susah la nak nampak batang hidung aku kt tempat-tempat tue..
..next paper aku adalah yg paling susah untuk semester 4 nie..
..ramai student yang terlingkup + amik 2,3 kali paper nie..
..vector dynamic & vibration..
..kalau korang budak enjin, korang tau la benda alah nie..
..aku baru cover vector dynamic..
..n ade just 2 hari tuk cover vibration..
..dah la carry mark aku tuk subjek nie tersangat la sedikit nye..
..masa aku jawab test 2 hari tue, aku boleh melangut dlm dewan..
..sebab-sebab, aku xleh jawab langsung soalan vibration..
..terasa lame betul masa berjalan mase tue..
..time jawab test 1, aku agak yakin yg aku boleh jawab dgn sukses..
..soalan pertama, 'aku boleh jawab nie, agak mudah'..
..tangan pon mula nk menulis, skali stuck..
..xpe2, tengok soalan 2 plak..
..soalan nie mmg aku blur..
..jawapan nye dua2 soalan pon terstuck2..
..keluar dewan, aku tengok masing2 senyum sampai tinge..
..faham2 je la kn..
..bukan aku sorang rupenye yg merasakannya..
..then sepanjang hari aku dengan Nurul gelak mengenangkan test itu..
..jam pon dah menunjuk kan pukul 12.40 tghmlm..
..time 2 sleep..
..lepas aku habis exam dynamic nnt, aku update lg..
..sure ade citer mase tue..
..nite bloggerZ..


No comments:

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head