Pages

Sunday, December 18, 2011

..LabReport + Lelaki..

..now, pkol 4.30 pg..np mata nie blom tutup?? sbb lepas maghrib td aku dh tdo smp pkol 12 mlm..bgon2, wish bday ayah..then bt report..masuk lab mmg aku suke sgt tp bab kne bt report paling aku menyampah..knape la setiap lab kne wat report..every single week, kne wat report..report lab ngan aku dh cm isi dgn kuku , ke aur dgn tebing ek..ntah ler..yg plg stress, dak group aku lelaki2 yg tersangat la rajin..disebabkan name aku bermula dgn huruf L, aku slalu ditempatkn dgn bebudak yg majoriti memiliki name yg bmula dgn huruf A-M..n majoritinye lelaki la..nasib baik la dieorg nie agak rapat ngan aku dr sem 1 lg..aku masih boleh lebey kurg ngan dieorg..tp dieorg nie mkin aku bg muka makin naik lemak..geram btol..pandai komplen je tau..konklusi untuk pagi nie adalah aku benci lab report + lelaki2 ini..tdo dlu..esok nk bgon awal smbg shooting drama jepon..

1 comment:

  1. ceh,,shooting drama jepun tu..nak sain...^^ anda ditag http://ghurabablogger.blogspot.com/2011/12/smart-tag-name-tag-thumb-tagaku-di-tag.html

    ReplyDelete

Cute Onion Club - Onion Head