Pages

Saturday, December 20, 2008

..MyNewSem..

..kemalasan melanda diri..nape sejak aku naik sem nie aku jd mls lak nk post entry kt blog aku nie..mybe aku still lagi xbley terima yg aku dh balik smula kt kolej nie kot..kene ngadap asgnmt lagi..bosan nye..ble la aku nk abis blaja..lmbt lagi lor..sekurang2nye aku nk ade degree..klu bley aku nk amik smp master..br puas hati..huhu..

..sebenarnye aku dah balik kolej ari isnin lepas..selasa klas dh start..sem nie aku amik subjek 'engineering thermodynamic' n 'mechatronic system principles'..dua2 subjek aku blaja ngan lecturer yg same..sem nie sem pendek, dats y aku amik 2 subjek je..tapi dua2 subjek yg tough2..blur2 jgk la aku blaja dlm 4 hari nie..dah la pg ptg tgk muka lecturer yg sama je..nasib baik lecturer nie murah ngan senyuman..senyum je..senang ati aku nk blaja..
..ari rabu n khamis lepas, kolej aku ade buat 'care
er fair'..aku xde snap pic la..bley lupe lak..tp aku rase 'career fair' kali nie not bad but a little kelam kabut pengurusan nye..tp aku still support dgn mhadiri ceramah2 yg telah diadakan..wah3, tetiba lak aku berbahasa baku..huhu..aku nie pndai complain je, tp xde involve pape pon..truk kn..xpe la kn sekurg2nye aku ade jgk support skit2..

..aku nk citer skit la psl ceramah2 yg aku pegi..'career fair' nie sbenarnye bertujuan bagi fresh graduate tau lebih lanjut ttg peluang pekerjaan kt beberapa syarikat..syarikat yg involve dlm 'career fair' kali nie dr Tm telecomunication, Lion Group (arms steel industries) n Cabot Malaysian (black carbon industries)..dieorg trgkn pasal syarikat, pasal gaji, pasal interview n byk lg la..byk jgk la info yg aku dpt..

..hah, 1 lagi citer yg aku nk kongsi..smlm bersamaan ngan 19/12 is my cayunk besday..lewatkn besday die..semalam genap la umur die 20 thn..bulan april thn dpn umur aku nk msk 22thn, my cayunk br je 20thn..huhu..nasib baik la die 2 agak matang dr aku..aku nie childish skit..so, klu aku bjalan ngan die pon xde org tau yg aku lg tua dr die..ari nie aku nk p jln2 n celebrate besday die..cuti ari 2 aku xbeli pon hadiah tuk die..aku xtau nk belikn ape..so, aku pon decide nk srh die pilih je ape yg die nk..esk aku cdg nk blanje die mkn, tgk wyg n blikn hadiah tuk die skali..ckp psl mkn, aku teringin nk mkn burger prosperity..tiap2 thn aku tgu burger nie kuar..huhu..

..dh la, byk sgt dh aku bebel nie..aku nk tdo..nnt nak kuar ngan my cayunk lak..


No comments:

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head