Pages

Wednesday, December 10, 2008

..anak2 kecil..

..NurAliaSyamimi..
..NurAliaNabila..

..anak2 kecil..kt atas nie smua pic anak2 sedare aku..anak kpd sepupu2 aku..kirenye anak sdare aku la kn..nama dieorg pon lebih kurang sama je tapi bukan kembar pon..mama2 n papa2 dieorg org len2..pic yg first pic nur alia syamimi..aku snap pic die masa die n pa ma die dtg beraya kt rumah aku raya haji baru nie..yg second lak nur alia nabila..yg nie pon aku snap kt rumah aku jgk, ms die n pa ma die singgah kt rumah aku shari b4 raya haji..comel2 kn..nabila nie, lps die lahir dulu duk rumah aku seminggu..sempat la aku jage die..kt bwh nie pic die 4,5 hari lepas lahir..cute kn..time 2, aku langsung xleh dgr die nangis..mesti aku terjage n amik die..mcm aku lak mama die kn..huhu..aku amik die b4 mama die terjage..aku nie mmg sgt la suke nye dgn budak kck..pantang nampak bdk2, mesti aku nak agah or main2 ngan die..bila la aku nak ade anak sendiri..kawin pon blom berangan nak ade anak lak aku nie..huhu..


No comments:

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head