Pages

Monday, April 27, 2009

..Kolam N Piano Baru..

..mgu lepas kn aku balik kuantan..
..seminggu jgk la..
..nasib baik aku blk..
..boleh aku teman umi kt rumah..
..ayah outstation kt singapore..
..ade conference kate ayah..
..ade byk penambahan barangan kt rumah aku 2..
..salah 1 nye kolam umi ni..
..dlu umi bt sendiri kolam nie..
..skrg umi pasang mozek lak..
..mcm baru je..







..cantik kn kolam umi nie..
















..ikan2 berenang..agak sempit kolam nie..xpe2, kolam besar dh nk siap..







..1 lg penambahan, piano ila..
..adk aku, ila ade p klaz piano..
..2 yg ayah blikn jgk piano utk die..
..memudahkn die latihan..
..not bad la die main..
..aku pon suke main..
..tekan2 je la..
..xtau jd lagu ape..








..kepoyoan..aku mane pandai main..
















..ila baru la reti main..












..ade 1 lg penambahan tau..
..tp aku lupe lak nk snap pic bnda alah nie..
..aku pon xtau name die ape..
..tmpt untuk kite lari2..
..yg slalu ade kt gym 2..
..maaf ye xtau name..

No comments:

Post a Comment

Cute Onion Club - Onion Head